Yeni normal fuarcılık WorldFood Istanbul ile Eylül’de başlıyor
Küresel ekonomide Covid-19 pandemisi nedeniyle yaşanan yavaşlama, yerini yavaş yavaş ekonomik ve sosyal yaşamı canlandırmaya, “yeni normal”e bırakıyor. Sürecin Türkiye’deki...
Küresel ekonomide Covid-19 pandemisi nedeniyle yaşanan yavaşlama, yerini yavaş yavaş ekonomik ve sosyal yaşamı canlandırmaya, “yeni normal”e bırakıyor. Sürecin Türkiye’deki...
150 yılı aşkın süredir aynı lezzeti korumak, dahası üzerine katarak ilerlemek her firmanın harcı değildir. Sadeyağ üretimindeki başarısını uzun yıllardan...
Firma, 1999 yılından bu yana baharat başta olmak üzere kahve çeşitleri, çerez tatlıları, bitkisel karışımları ile geniş bir müşteri kitlesi...
Türkiye’de 500 milyon dolarlık hacme sahip bal ve arı ürünleri pazarının 200 milyon dolarını ambalajlı bal pazarı oluşturuyor. Son 8...