Barry Callebaut Türkiye ürün gamını genişletiyor
Barry Callebaut Türkiye, yeni yatırımlarıyla birlikte Chocovic markasının ürün gamını genişletmeyi hedefliyor. Firmanın pastacılık, unlu mamuller ve şekerlemelerde kullanıma uygun...
Barry Callebaut Türkiye, yeni yatırımlarıyla birlikte Chocovic markasının ürün gamını genişletmeyi hedefliyor. Firmanın pastacılık, unlu mamuller ve şekerlemelerde kullanıma uygun...
Son yıllarda trend olan sağlıklı atıştırmalıklar evde, işyerinde ve seyahatlerde uzun süre tok kalmaya yardımcı oluyor. Popülerleşen bu yeme alışkanlığı...
Son yıllarda kahve kullanım oranının artmasıyla Türkiye yeni markaları mevcut pazara çekmeyi başardı. Kolombiya kahve markası Juan Valdez, Honest Holding...
Zincir markalarında ortaya çıkışıyla birlikte sıcak içecek sektörünün 2026 yılına kadar satış hacminin 228 milyon Euro’yu aşması bekleniyor. Yayınlanan son...
Firmanın en sevilen ürünlerini tek bir pakette topladığı HARIBO Starmix, içerisinde altın ayıcık, kola, yumurta, yüzük ve kalpten oluşan favori...