Koelnmesse Yummex ME Direktörü Jan Philipp Hartmann: “Korona pandemisi, tatlı ve atıştırmalık endüstrisinde zaten var olan toplumsal eğilimleri daha net bir şekilde vurguladı. Nüfusun artan beslenme bilincine hitap etmeye çalışan birçok yenilikçi ürün, fuarın uluslararası ticaret ziyaretçilerine sunuluyor. Sağlıklı atıştırmalığın artan önemi Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgesinde de açıkça görülüyor.”
Son tüketicilerin bilincinde sağlık, sürdürülebilirlik ve esenlik giderek daha önemli hale geldi. Bu, şu sonuca varan ‘Euromonitor 2021’ sonuçlarına da yansıyor: “Covid-19 sonucunda sağlıklı atıştırmalıklara ilgi artıyor”. Bunda korona nedeniyle insanların evde çok daha fazla zaman geçirmesi etkili oldu. Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgesindeki çok etnikli toplumlar da dahil olmak üzere tüm dünyada sağlıklı beslenmeye duyulan gereklilik ve ihtiyaç arttı.
Kasım ayında yummex ME’de hoşgörüyü tanımlayan çeşitliliği bir kez daha keşfedebilirsiniz. Geniş tatlı ve atıştırmalık portföyü, mümkün olduğunca sürdürülebilir, vegan, organik ve sağlıklı olan zamanında ürünler içerir. Bu nedenle iş platformunun sunumu, büyüyen vejetaryenler, esnekler ve veganlar müşterisini hedefleyen geniş bir ürün yelpazesi içerir. Odak noktası, aynı zamanda yummex ME portföyünün bir parçası olan dondurma ve dondurulmuş tatlılar için bu hedef gruplara da kayıyor: ‘Euromonitor 2021’, dondurma ve süt ürünleri ile birlikte dondurulmuş tatlıların tüketiminde hafif bir düşüş yaşanacağını öngörüyor. 2025 yılına kadar bu segment için %0,4, aynı dönemde süt ürünleri içermeyen dondurma ve dondurulmuş tatlılar için ise %12,6’lık bir büyüme bekleniyor.
Yummex ME, önümüzdeki yıllarda ortalamanın üzerinde ve sürekli büyümenin beklendiği Orta Doğu ve Kuzey Afrika pazarında tatlı ve atıştırmalık üreticilerine muazzam bir iş potansiyeli sunuyor.