Ozmo, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı çocukların hayal gücünü ve liderlik yönlerini ön plana çıkaran özel bir reklam filmi ve kampanya ile kutladı. Kampanya boyunca çocuklar, Ozmo’nun “yönetim kurulu üyeleri” olarak hayallerini dile getirdi. Kampanyanın sonunda yapılacak çekilişle seçilecek şanslı çocuklar ise Türkiye’nin Çikolata Fabrikası’nı gezme şansı yakalayacak.
Macera dolu dünyası ve eğlenceli karakteriyle çocukların vazgeçilmez markası Ozmo, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için özel bir reklam filmi yayına aldı. 23 Nisan’da çocukların önemli makamlara oturma geleneğinden ilham alınarak hazırlanan filmde, Ozmo’nun yönetim koltuklarını çocuklar devraldı. Kampanya boyunca çocuklar, Ozmo’nun “yönetim kurulu üyeleri” olarak hayallerini dile getirdi.
Üç aşamalı olarak tasarlanan kampanyanın ilk adımında, izleyicide merak uyandıran kısa bir teaser yayına alındı. Teaser sonrasında, ana filmin gösterimiyle kampanya aktif olarak sürdürüldü.
TÜRKİYE’NİN ÇİKOLATA FABRİKASI ÇOCUKLARA KAPILARINI AÇIYOR
Kampanyanın finali ise unutulmaz bir sürprizle tamamlanacak. Ozmo Yönetim Kurulu’nun aldığı sürpriz karar neticesinde, ‘Türkiye’nin Çikolata Fabrikası’ kapılarını çocuklara açacak. Şölen’in Gaziantep’te bulunan fabrikasını ziyaret edecek çocuklar, Milli Piyango iş birliğiyle düzenlenen çekilişle belirlenecek.