Nestlé Professional, global ödül organizasyonu Awards International’ın Türkiye’de düzenlediği Turkey CX Awards 2022-Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde üç ayrı ödülün sahibi oldu. “B2B Müşteri Deneyimi” ve “Müşteri Deneyimi Dönüşümü” kategorisinde altın ödül kazanan Nestlé Professional, “En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi” kategorisinde ise gümüş ödüle layık görüldü.
“B2B müşteri odaklı çalışma vizyonumuz sayesinde bir ilki gerçekleştirdik”
Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde ödüle layık görülmekten büyük bir mutluluk duyduklarını açıklayan Nestlé Professional Genel Müdürü Ali Mansour, “Müşteri deneyimlerini iyileştirmek ve memnuniyet seviyelerini artırmak amacıyla ‘Müşteri Yolculuğu Mükemmeliyeti’ başlıklı bir kültürel dönüşüm başlatarak, önceliklerimizin yeniden tanımlanmasını sağladık. Nestlé Professional’ın bir numaralı müşteri deneyimi şirketi olmasını hedefliyoruz. Müşterilerimizi daha fazla dinleyerek, sorunlarını anlayarak, karşı karşıya kaldığı durumları çözümleyip bunlara yönelik tepkiler geliştirerek bu hedefimize doğru emin adımlarla ilerliyoruz. Müşteri Deneyimi Yönetimi Departmanımız ile birlikte hem dijitalde hem fiziksel mecralarda 30 bin müşterimizin her biriyle iletişim kurma çabası içindeyiz. Bu esnada hızla artacağına inandığımız yeni müşterilerimizi keşfetmeye de başladık. Tüm Nestlé Professional ekibinin ortak sinerjisiyle, müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik çalışmalarımız her geçen gün artıyor. Bu anlamda her bir çalışma arkadaşımızın müşteri deneyimi elçisine dönüştüğünü görmekten mutluluk duyuyoruz. Önümüzdeki birkaç yıl içinde daha fazla müşterimize ulaşarak, yaptığımız her işin merkezinde kendilerini önceliklendirmek istiyoruz. Nestlé’nin ev dışı tüketim sektöründe faaliyet gösteren uzman bir iş birimi olarak, B2B müşteri odaklı çalışma vizyonumuz sayesinde üç ayrı kategoride ödül alarak bir ilki gerçekleştirdik. Bizi bu ödüllere layık gören tüm Awards International ekibine teşekkürlerimizi sunuyoruz,” açıklamalarında bulundu.