Kuruluşundan bu yana Türkiye’nin yanı sıra dünya çapında 20’den fazla ülkeye lezzetlerini ulaştıran DANET, 80’i aşkın ürün yelpazesiyle Gulfood 2025’te sektör profesyonelleriyle buluştu. DANET, yenilikçi ürünlerini, güçlü iş birliklerini ve global vizyonunu uluslararası alanda sergiledi.
Yüksek Proteinli ve Glütensiz Ürünler Büyük İlgi Gördü
Fuarda DANET standı, yenilikçi ürün çeşitliliğiyle fuarın en dikkat çeken noktalarından biri oldu. Yüksek proteinli ve düşük yağlı ürünleriyle fark yaratan DANET, özellikle coğrafi işaretli Afyon sucuğu, glütensiz ürün kategorisi, premium pastırma ve füme etleriyle ziyaretçilerin yoğun ilgisini çekti. Fuarda DANET’in geniş ürün gamı, inovatif yaklaşımı ve kaliteli üretim anlayışı, uluslararası alıcılar ve distribütörlerle iş birliği fırsatlarını önemli ölçüde artırdı.
Türkiye’nin Gıda İhracatına Katkı Sağlayan Görüşmeler
DANET’in ihracat hedefleri doğrultusunda önemli adımların atıldığı fuarda, Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdür Yardımcısı Tayfun Kılıç standı ziyaret etti. Bunun yanı sıra, Dubai Türk Başkonsolosluğu Ticaret Ataşeleri Hacı Hasan Kaygısız ve Muhammed Emin Erkal tarafından da ziyaret edildi. Türkiye’nin gıda ihracatındaki rolünü daha da artırma hedefi doğrultusunda beklentiler ve sektörün gelişimi için atılabilecek adımlar paylaşıldı. Görüşmeler sonucunda, ihracat süreçlerini destekleyici önemli bilgiler edinildi.
Fuarın DANET açısından verimli geçtiğini belirten DANET Kurumsal Gelişim, İletişim ve Stratejik Planlama Direktörü Gülnur Uluğ, “Gulfood 2025, DANET için sadece bir fuar değil, küresel ağımızı genişletme, ihracat hedeflerimizi güçlendirme ve yenilikçi ürünlerimizle global pazarda daha güçlü bir konum elde etme yolunda önemli bir adımdı. Bu yıl özellikle yüksek proteinli, sağlıklı yaşam trendlerine uygun ve güvenilir ürünlerimizle büyük ilgi gördük. Önümüzdeki süreçte, yeni iş birlikleri ve distribütör ağımızın genişlemesiyle birlikte ihracatımızı hem yatay hem dikeyde büyütmeyi hedefliyoruz,” dedi.