• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
DİMES Türkiye, MEA ve Avrupa Şampiyonu Oldu

DİMES Türkiye, MEA ve Avrupa Şampiyonu Oldu

fdturkey by fdturkey
19/12/2024
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

DİMES, yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix için Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı ve Yapay Zekayı ezber bozan özgün bir dille ele alan “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, Smarties Europe 2024 Uluslararası Ödüllerinde, tüm markalar arasında Yılın Markası ödülünü kazandı. DİMES ayrıca, Smarties Türkiye ve Smarties MEA bölgesel ödüllerin her ikisinde de tüm kategorilerde öne çıkan en olağanüstü kampanyaya verilen Best in Show büyük ödüllerine adını yazdırdı. Smarties 2024’ün Türkiye, MEA ve Avrupa şampiyonu DİMES, ayrıca farklı kategorilerde 5’i Altın toplam 15 ödül kazandı.

Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının küresel ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES, mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties 2024’te Avrupa genelinde en itibarlı ödüle adını yazdırdı. DİMES, Smarties Europe Endüstri Ödülleri kapsamında tüm markalar arasında “Yılın Markası” ödülünün sahibi oldu.

DİMES, Smarties Türkiye ulusal ve Smarties MEA bölgesel ödüllerinde de büyük başarı elde etti ve hem Türkiye hem de MEA genelinde tüm kategorilerde öne çıkan en olağanüstü kampanyaya verilen Best in Show büyük ödüllerinin de kazananı oldu.

DİMES’in Türkiye’de ve sayıları 100’ü aşan uluslararası pazarda, küresel rakipleriyle rekabetin içerisinde yer aldığını söyleyen DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten, “Smarties gibi saygın bir platformda, aynı yıl içerisinde hem Türkiye’de hem de MEA bölgesi ve tüm Avrupa genelinde tüm sektörlerden tüm markalar arasında yapılan değerlendirme ile gelen bu ödüller, markamızın sürdürülebilir başarısını ve hedef kitlemizle aramızdaki güçlü bağın değerini simgeliyor.   Bu başarı bizlere, bir sonraki başarımız için heyecan veriyor” dedi.

Toplam 9 Kategoride, 5’i Altın 15 Ödül

Yeni nesil akıma dönüşerek nasıl gençlerin hayatlarında göründüğünden daha fazlası olmayı başaran yeni nesil ürün DİMES COOL Mix için hazırlanan ve günümüzün trendi Yapay Zekayı ezber bozan bir dille işleyen DİMES COOL Mix “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, Smarties Europe, MEA ve Türkiye ödüllerinde toplam 9 kategoride 5’i Altın, 15 ödüle adını yazdırdı.

Smarties 2024 Europe Ödüllerinde DİMES, tüm kategorilerde “Yılın Markası” ödülünü kazandı. DİMES COOL Mix 2024 “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, Smarties 2024 Europe Ödüllerinde “Short or Long Form Video” kategorisinde Altın, “Social Media Marketing”, “Real Time Marketing”, “AI-Driven Creative Excellence”, “Creator/Influencer/Celebrity Marketing” kategorilerinde de Gümüş olmak üzere, toplam 5 kategoride biri Altın 5 ödüle uzandı.

Kampanya, Smarties 2024 MEA Ödüllerinde “Real Time Marketing” ve “Short or Long Form Video” kategorilerinde Altın ödüllerin sahibi oldu. “Creator / Influencer / Celebrity Marketing”, “Brand Experience”, “Cross Digital Media Marketing”, “Social Media Marketing”, “AI-Driven Creative Excellence” kategorilerinde Gümüş ödül kazanan kampanya, “Best in Show” büyük ödülünün yanı sıra, 7 kategoride ödül aldı.

Smarties 2024 Türkiye Ödüllerinde de “Best in Show” büyük ödülünün yanı sıra, “Creator / Influencer / Celebrity Marketing” ve “AI-Driven Creative Excellence” kategorilerinde Altın ödül kazanan kampanya, “Cross Digital Media Marketing” kategorisinde de Gümüş ödülün sahibi oldu.

Sürdürülebilir Uluslararası Başarı

Ürünleri Effie Global Endeksinde daha önce de Avrupa’nın en başarılı markaları arasında yer alan DİMES, Avrupa’nın en yüksek pazarlama gücüne sahip şirketleri arasında gösteriliyor. DİMES WARC 100 ve MMA SMARTIES Business Impact Index gibi marka ve pazarlama dünyasının en önemli küresel listelerinde üst sıralarda yer alıyor.

“Gerçekte Yaşadıklarımız ve Hissettiklerimiz Göründüğünden Daha Fazlası”

DİMES ve Reklamania Creative iş birliğinde hazırlanan 2024 kampanyası, her zaman olduğu gibi göründüğünden daha fazlasını içeriyor. Kampanyanın yeni filminde, hayatlarımızdaki yeri giderek genişleyen Yapay Zeka da markanın kendine özgü bakışı ve diliyle konu ediliyor. Yaz havasını hissettiren filmde Mert Ramazan Demir, bu kampanya için özel oluşturulan Yapay Zeka avatarı ile birlikte ekrana geliyor. Filmde farklı anlarda Yapay Zeka deneyimleri ve gerçek deneyimler birlikte sunuluyor; gerçeği yaşamak, en doğal duyguları birlikte hissetmek göründüğünden daha fazlası mesajı veriliyor.

Tags: #icecek#meyvesuyu#SmartiesEuropeDimes
Previous Post

Apitera Propolisli Çocuk Spreyi, 68. Türkiye Milli Pediatri Kongresi’nde Büyük İlgi Gördü

Next Post

Hamidiye Su, üniversite öğrencilerinin tercihi oldu

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü
Haberler

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü

by fdturkey
21/05/2025
bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı
Haberler

bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı

by fdturkey
21/05/2025
BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”
Haberler

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

by fdturkey
20/05/2025
Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi
Haberler

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

by fdturkey
20/05/2025
%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor
Haberler

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

by fdturkey
20/05/2025
Next Post
Hamidiye Su, üniversite öğrencilerinin tercihi oldu

Hamidiye Su, üniversite öğrencilerinin tercihi oldu

Barry Callebaut Türkiye, çikolatanın geleceğini açıkladı: Lezzet, Sağlık ve Sürdürülebilirlik Bir Araya Geliyor

Barry Callebaut Türkiye, çikolatanın geleceğini açıkladı: Lezzet, Sağlık ve Sürdürülebilirlik Bir Araya Geliyor

Türkiye’nin ilk hazır noodle markası Indomie, lezzette de ihracatta da sınırları aşıyor

Türkiye’nin ilk hazır noodle markası Indomie, lezzette de ihracatta da sınırları aşıyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved