Danışmanlık firması Kantar Worldpanel tarafından yakın zamanda yapılan bir araştırmaya göre restoran sektörü, yoğun futbol sezonu gibi özel anlarla ilgili deneyimler sunarak tüketicileri cezbetmek için çok önemli bir fırsat yakalıyor. Maç günlerinde bar ve restoranlardaki tüketim önemli ölçüde artıyor ve bu da konaklama sektörünü büyütmek adına önemli bir adım haline geliyor. Bu iç görüden yola çıkarak tüm dünyada futbolseverlerin heyecanla beklediği UEFA EURO 2024™ resmi sponsoru olan Hellmann’s lezzetli sosları ile futbolseverlere maç keyfini dolu dolu yaşatacak.
Dünyanın bir numaralı mayonez markası ve UEFA EURO2024™ resmi sponsoru Hellmann’s, 14 Haziran’da başlayıp 14 Temmuz’a kadar devam edecek etkinliklerde futbolseverleri sahaların ilk 11’leriyle buluşturacak. Yapı Kredi Bomontiada’da kurulan özel alanda en heyecanlı 6 maç, Hellmann’s lezzetleriyle unutulmaz bir deneyime dönüşecek. Girişin ücretsiz ve herkese açık olduğu bu özel etkinlikler, maç coşkusunu sonuna kadar hissettiren farklı deneyim alanlarıyla da yaz akşamlarının vazgeçilmez aktivitesi olacak.
Etkinlikler, merakla beklenen UEFA EURO 2024™’ün en heyecanlı karşılaşmaları ile futbol coşkusunu katlayacak. 26 Haziran’da turnuvanın en heyecanlı maçlarında Türkiye-Çek Cumhuriyeti maçı, Ceyhun Yılmaz moderatörlüğünde ve milli takımımızın efsanevi ismi Nihat Kahveci söyleşisiyle tam bir futbol şölenine dönüşecek.