Türkiye’de meyve suyu ve içecek sektörünün köklü ve öncü markalarından Aroma, 24-26 Nisan tarihlerinde Çin’de gerçekleşen Anuga Select fuarında yenilikçi ürünlerini uluslararası sektörle buluşturdu. Fuarda üç gün boyunca gelecek dönem işbirlikleri için yoğun görüşmeler yapan Aroma, 100’e yakın potansiyel müşteriyle görüşme sağladı.
Bu yıl 800’den fazla katılımcı ve 30.000’i aşkın ziyaretçiyle Çin’de gerçekleşen fuarda Aroma, ürünleriyle büyük ilgi gördü. Ziyaretçilerin en çok ilgi gösterdiği Aroma ürünleri arasında başta domates ve portakal olmak üzere %100 meyve ve sebze suları ile yeni ürünlerden Karadutlu İçecek ve Limonata yer aldı.
Aroma Satış, Pazarlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yrd. Ekrem Dolun, “Dünya çapında geliştirebileceğimiz işbirlikleri için sektörle bir araya gelmeyi ve ürünlerimizi farklı coğrafyalarla buluşturmayı çok değerli buluyoruz. Fuar katılımlarımızla ihracat potansiyelimizi artırma, müşteri taleplerini gözlemleme ve sektörün geleceğini görme fırsatı buluyoruz. Bu açıdan Anuga Select bizim için oldukça verimli geçti. Özellikle Çin, Hong Kong ve Uzak Doğu ülkelerinden gelen 100’ü aşkın potansiyel müşteriyle görüşmeler gerçekleştirdik. Fuar boyunca yeni ürünlerimizle birlikte iç pazarda da tüketiciler tarafından sevilen %100 meyve ve sebze sularımız yoğun ilgi gördü. Potansiyel fırsatları değerlendirmek ve ihracatımızı geliştirmek adına uluslararası ölçekte bu gibi büyük fuarlara katılımımızı sürdüreceğiz,” dedi.