Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden Kraft Heinz. Dünyanın dört bir yanında Hayata Lezzet, Yemek Yeme Anına Neşe katan Heinz Ketçap için Türkiye’de marka iletişimine start verdi.
150 yılı aşkın geçmişiyle ketçap denildiğinde akla ilk gelen marka olan Heinz için Türkiye’de çekilen ilk reklam filmi gösterime girdi. Bu çok özel marka için, yakın zamanda VML Türkiye adı altında çalışmalarına devam edecek olan Wunderman Thompson Türkiye imzasıyla hazırlanan kampanyanın kreatif platformu yurt dışına da ihraç ediliyor. Eğlenceli bir anlatıma sahip reklam filminin Avrupa, Orta Doğu ve Güney Amerika’da da birçok ülkede farklı zamanlarda yayına girmesi planlanıyor.
İlk kez Heinz deneyen kullanıcıların eğlenceli anlarına ortak olduğumuz kampanyanın ilk reklam filmi bir İtalyan şefin, pizzaya sıkılan ketçaba verdiği tepkiyle başlıyor. Şefin ‘Ne yapıyorsun’ şeklindeki bakışlarına yansıyan tepkisinin ardından, ilk kez denediği bu lezzetten ayrılamadığı bir öykü izliyoruz. O sırada, restoranın önünde kocaman bir sıra… Restoran kapalı… O da ne? Şef, pizzasına ketçap sıkmış afiyetle yiyor; Beklemediğin kadar seveceksin, Dikkatli dene!
Devamında farklı öyküler de izleyeceğimiz bu kampanyanın ilk reklam filminin yönetmen koltuğunda Mariano Lemon otururken, filmde Türk oyuncular da rol aldı.