• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Aroma sürüdürülebilir bir gelecek için geliştirdiği yenilikçi ürünlerini tanıttı

Aroma sürüdürülebilir bir gelecek için geliştirdiği yenilikçi ürünlerini tanıttı

Türkiye’de meyve suyu ve içecek sektörünün köklü ve öncü markası Aroma, 7-11 Ekim tarihlerinde Almanya'nın Köln şehrinde düzenlenen, dünyanın gıda sektörüne yönelik en büyük fuarlarından biri olan Anuga’ya katılarak geniş ürün yelpazesinin tanıtımını gerçekleştirdi. Fuarda Aroma’nın fonksiyonel içecek grubu Sa-de büyük ilgi gördü.

fdturkey by fdturkey
16/10/2023
in Fuar Haberleri, Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Yenilikçi bir bakış açısıyla inovatif ürünlerini tam 55 yıldır tüketicilerle buluşturan Aroma, dünyaya açılmaya devam ediyor. Bu kapsamda 7-11 Ekim tarihleri arasında Almanya’nın Köln şehrinde düzenlenen, dünyanın gıda sektörüne yönelik en büyük ve en önemli fuarlarından Anuga’ya katılan Aroma, 118 ülkeden gelen iş ortakları ve potansiyel müşteriyle görüşme fırsatı buldu. Bu yıl “Sürdürülebilir Büyüme” ana teması altında düzenlenen Anuga’da yaklaşık 7.900 katılımcı yer alırken, fuarı 140 bin kişi ziyaret etti.

Tüketicilerin sağlıklı ve lezzetli içeceklere ulaşması için Ar-Ge’ye yaptığı yatırımlarla ürün ailesini genişleten Aroma, aynı zamanda yenilikleriyle de sektöre de yön vermeye devam ediyor. Her dönem yaşam ve beslenme trendlerini yakından takip eden ve yenilikleriyle tanınan Aroma’nın bu vizyonla ailesine kattığı Sa-de fonksiyonel içeceklerine sektör profesyonelleri yoğun ilgi gösterdi. Fonksiyonel ürünlerden oluşan Sa-de ailesi, 8,15 pH değerine sahip alkali özellikli doğal kaynak suyunun vitaminlerle zenginleştirip doğal meyve aromaları ile içiminin daha hoş ve lezzetli hale getirilmesiyle hazırlanıyor. Beş farklı çeşitte 330 ml’lik karton ambalajda tüketiciye sunulan fonksiyonel sular, fuarın dikkat çeken ürünleri arasında yer aldı. Aroma Anuga’da tanıttığı geniş ürün yelpazesinden öne çıkan ürünlerinden biri de sürekli yenilediği %100 meyve suları oldu.

Kılınç, “Fuarın teması ‘sürdürülebilir büyüme’ bizim de merceğimizde”

Dünyanın önde gelen yiyecek ve içecek fuarlarından biri olan Anuga’nın beklentilerinin de üzerinde bir verimlilikte geçtiğini belirten Aroma Genel Müdürü Sefer Kılınç, gerçekleştirdikleri fuar katılımlarıyla ilgili olarak şunları aktardı: “Türkiye’de içecek sektörünün dinamik bir oyuncusu ve ilkleriyle öncü bir firma olarak uluslararası fuarların takvimimizde önemli bir yeri var. Anuga, global çapta ses getiren ve firmalara her anlamda kazanç sağlayan uluslararası bir platform. Sürdürülebilir ve adil bir gıda sistemine giden yolda küresel gıda endüstrisi şu anda dinamik bir değişim yaşıyor. Bu yılın teması olan ‘sürdürülebilir büyüme’ bizim de üzerinde çok mesai harcadığımız, merceğimizde olan bir konu. A-Ge ve inovasyon yatırımlarımızı da bu yönde yapıyoruz. 330 ml’lik karton ambalajda sunarak daha çevreci hale getirdiğimiz Aroma Ömer Duruk Doğal Kaynak suyu bu bakış açımızın güzel örneklerinden biri. Fuar’da tanıttığımız ürünlerimizden biri de bu doğal kaynak suyumuz ile hazırladığımız Sa-de fonksiyonel içecek ailemiz oldu. Her birine farklı bir fonksiyonellik kattığımız şeker ilavesiz bu içeceklerimiz çok beğenildi ve büyük rağbet gördü. Bu denli büyük çapta gerçekleşen fuarda ihracat potansiyelimizi arttırmaya yönelik fırsatlar yakalarken sektördeki yeni açılımları takip edebiliyoruz. Dünyanın pek çok yerinden iş ortaklarımız ve potansiyel müşterilerimizle görüşmeler gerçekleştirdik. İşbirliklerimizi sağlamlaştırmak ve yenileriyle iletişime geçerek ihracat coğrafyamızı büyütmek için çok verimli, değerli bir buluşma oldu.”

Tags: #fuar#fuarhaberleri#gelecek#gida#gidahaberleri#gidaihracati#gidasektoru#icecek#iceceksektoru#küresel#sürdürülebilirlik#urunportfolyosu#yenilikanugaaromaihracat
Previous Post

Sri Lanka Kültür Gecesi Beta Gıda’nın katkılarıyla Adana’da ilk kez gerçekleşti

Next Post

Şişecam Avrasya Ambalaj Fuarı’na katıldı

fdturkey

fdturkey

Related Posts

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü
Haberler

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü

by fdturkey
21/05/2025
bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı
Haberler

bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı

by fdturkey
21/05/2025
BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”
Haberler

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

by fdturkey
20/05/2025
Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi
Haberler

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

by fdturkey
20/05/2025
%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor
Haberler

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

by fdturkey
20/05/2025
Next Post
Şişecam Avrasya Ambalaj Fuarı’na katıldı

Şişecam Avrasya Ambalaj Fuarı'na katıldı

Güneydoğu Anadolu’dan makarnanın gücü: Ayda 50 milyon dolarlık ihracat

Güneydoğu Anadolu'dan makarnanın gücü: Ayda 50 milyon dolarlık ihracat

Sütaş, 2022 Yılı Sürdürülebilirlik İlerleme Raporu ile sürdürülebilikte öncü rol oynuyor

Sütaş, 2022 Yılı Sürdürülebilirlik İlerleme Raporu ile sürdürülebilikte öncü rol oynuyor

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved