Türkiye genelinde 6 üretim tesisi ve günlük 5 bin ton süt işleme kapasitesiyle sektörünün en fazla süt ve süt ürünleri üreten işletmesi olan Ak Gıda, 6-9 Eylül tarihleri arasında TÜYAP’ta düzenlenen Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı – WorldFood İstanbul’da tüketici markaları İçim, Président ve ev dışı tüketim markası Masterini ile yer aldı.
44 ülkeden 1.500’e yakın katılımcı ve 60 binin üzerinde ziyaretçinin ağırlandığı WorldFood İstanbul’da Ak Gıda- İçim Süt Demo Şefi Cemil Çengel ile ekibi; İçim, Président ve Masterini lezzetleriyle hazırladığı ikramlıklarla lezzet şöleni yaşatırken, mutfak profesyonellerine özel ürünler ile kullanım alanları ve çözümleri tanıttı.
Ak Gıda- İçim Süt Ülke Satış Direktörü Başar Hamamcı, artan şehirleşme ve hızlı yaşam temposuna paralel olarak ev dışı tüketimin pazar büyüklüğünün de arttığını hatırlatarak, “WorldFood İstanbul, müşterilerimiz ve ziyaretçilerimiz ile bir araya geldiğimiz, ürünlerimizi sunduğumuz, sektörel bilgi alışverişi yaptığımız ve güçlü ilişkiler kurduğumuz başarılı bir fuar oldu. Katılımcılar; İçim, Président ve Masterini markalarımızdaki yenilikleri ve ürünleri görme ve 2024 gıda sektörünün gelişim seyrine tanık olma fırsatı buldular. Şefimiz ile gerçekleştirdiğimiz özel reçete sunumları, tarif sohbetleri ve lezzet şovlarıyla ziyaretçilerimize etkileşimli bir fuar deneyimi yaşattık. Yoğun ilginin olduğu WorldFood İstanbul fuarı yabancı ziyaretçilerin Ak Gıda’yı keşfetmesi için de önemli bir platform oldu” dedi. Başar Hamamcı, Ak Gıda’nın ev dışı tüketim pazarı ile ilgili planlarını şöyle anlattı: “EDT pazarında yeni lansmanlarımızın da katkısıyla 2022 yılında tonajda yüzde 50’nin üzerinde büyüme yakaladık. Türkiye’nin her ilini kapsayan yaygın dağıtım ağımız ve satış ekiplerimizin uzmanlığıyla ev dışı tüketim profesyonellerine ulaşıyoruz. Ayrıca WorldFood İstanbul gibi fuarlarda yer alarak ev dışı tüketim pazarına ve şeflere özel profesyonel çözümlerimizi tanıtıyoruz.”