Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden biri olan ve ürünleri günde bir milyardan fazla tüketilen PepsiCo’nun Türkiye Ofisinde “Dizayn ve İnovasyon Merkezi” açıldı. Avrupa’daki üçüncü merkez özelliği taşıyan İstanbul PepsiCo Dizayn ve İnovasyon Merkezi, tüm PepsiCo markalarının dizayn odağında inovasyon çalışmalarını yürütecek.
Açılış kapsamında gerçekleştirilen “Europe Design Summit” etkinliğinde PepsiCo’nun Amerika, Latin Amerika ve Avrupa’dan dizayn konusunda uzman üst düzey yetkilileri, PepsiCo’nun global dizayn stratejisine ilişkin sunumlar gerçekleştirdi.
“İnovatif çalışmalar için şimdiden heyecanlıyız”
PepsiCo Türkiye Genel Müdürü Evrim Şen, hayata geçirdikleri dizayn ve inovasyon merkezinin İstanbul’da yer almasından ötürü büyük bir mutluluk duyduğunu belirterek; “Bu merkez, markalarımızın hızla değişen kültüre ve tüketici ihtiyaç ve beklentilerine ayak uydurması ve bu eğilime yön vererek kültürün bir parçası olmaları için çalışmalar gerçekleştirecek. Söz konusu merkezde dizayn ve inovasyon konusunda birçok yetenekli çalışma arkadaşımız görev alacak. Bu bizim için ayrı bir mutluluk. Biz de PepsiCo Türkiye olarak, bu merkezden çıkacak inovatif çalışmalar için şimdiden oldukça heyecanlıyız,” açıklamasında bulundu.
“İstanbul ekiplerimize ilham verici olacak”
Europe Design Summit’e katılan PepsiCo Avrupa Dizayn ve İnovasyon Başkanı Marie Therese Cassidy yaptığı sunumda; “Türkiye coğrafi özellikleri, zengin tarihi ve canlı kültürü ile çok ilham verici… Özellikle İstanbul’a her geldiğimde, büyüleyici mimarisi başta olmak üzere, bu şehre ayrı bir hayranlık duyuyorum. İnanıyorum ki bu ilham verici şehirde, PepsiCo Türkiye’deki Dizayn ve İnovasyon ekibi muhteşem çalışmalar gerçekleştirecek. PepsiCo’nun global dizayn ve inovasyon stratejisinin bir parçası olarak açılan bu merkezde markalarımız ve tüketicilerimiz için Türkiye’nin büyüleyici kültürüyle uyum içinde şekillenecek çalışmalar gerçekleştirilecek,” dedi.