Filiz, Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nda en itibarlı makarna markası ödülünü aldı. Beykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi iş birliği ile gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın bu yıl 12’ncisi düzenlendi. Ödül programı kapsamında Türkiye’nin en itibarlı kurum ve markaları 65 kategoride belirlendi. Türkiye İtibar Endeksi Araştırması, 15 Aralık 2022 ile 15 Ocak 2023 tarihleri arasında, Beykoz Üniversitesi akademik desteği ve Bursa Teknik Üniversitesi raportörlüğünde Türkiye çapında yaklaşık 15 bin kişinin katılımı ile gerçekleştirildi. Araştırmada katılımcılara 60’tan fazla farklı soru açık uçlu olarak soruldu. Bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemi kullanılarak yapılan araştırmada; Türkiye lokomotifi 65 sektör mercek altına alındı ve kendi sektörlerinde en itibarlı firmalar belirlendi.
Filiz, Türk gastronomisinin gelişiminden tohum tedariğine ve sürdürülebilir üretime kadar tüm süreçlerini “Tarladan sofraya” yaklaşımıyla bir özen hikayesine dönüştürüyor. “Özenimiz Aynı” söylemiyle marka; toplumu Türk mutfağının keyifli, besleyici ve sürdürülebilir gıdalarıyla buluşturmak hedefiyle çalışmalarını yürütüyor. Yarım asırdır makarna sektörünün yıldızı ve bugün sektör lideri olan marka, sözleşmeli tarım alanındaki girişimleriyle de pazardaki lider konumunu güçlendiriyor. Filiz, 2019 yılında Anadolu’nun dört bir yanında çiftçilerin özenle yetiştirdiği en kaliteli buğdayların yeni özel harmanda buluşturulmasıyla baştan aşağı yenilendi. 2020 yılında ise yüzde 100 Türk buğdayı ile üretim taahhüdünde bulunan ilk şirket unvanına kavuştu. Anadolu’nun dört bir yanındaki yüzlerce çiftçinin özenle yetiştirdiği en kaliteli buğdayları kullanarak lezzetli makarnalar üreten Filiz, “Özel Harman” serisi ile ülkemizde makarnanın değer algısını artırmayı ve tüketicilere her öğünde kaliteli, güvenilir ve sağlıklı bir seçenek sunmayı hedefliyor.