Kahve uzmanlığı ve özgün iş modeliyle tüketicilerini sürekli yeniliklerle buluşturan Tchibo, en iyi müşteri memnuniyeti yaşatan markalardan biri seçilerek başarılarına bir yenisini daha ekledi. Şikayetvar.com tarafından düzenlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde 4 sene art arda ödül alan Tchibo, bu yıl da “Kahve Zinciri” kategorisinde sektörün en iyisinin layık görüldüğü “Diamond” ödülünü kazandı.
Kurulduğu günden bu yana ülkemizde kahve kültürünün zenginleşmesi, gerçek kahve lezzetinin yaygınlaşması için yenilikçi konseptleri hayata geçiren Tchibo, Şikayetvar.com’un bu sene sekizincisini düzenlediği A.C.E Awards Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri gecesinden son 4 yıldır olduğu gibi yine ödülle döndü. Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek platformun değerlendirmesi sonucunda müşterisini en çok memnun eden markalar arasına bu sene de giren Tchibo, farklı sektörlerden yüzlerce markanın şikayet, teşekkür, memnuniyet oranlarının üç ayda bir gerçekleşen değerlendirilmesi sonucu “Kahve Zinciri” kategorisinde birinciliği alarak “Diamond” ödülü almaya hak kazandı.
Bu yıl da müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla ödül almış olmaktan gurur ve mutluluk duyduklarını belirten Tchibo Türkiye Genel Müdürü Hasan Ulutürk, “Şikayetvar.com’un düzenlediği Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde bu yıl Diamond ödülü onurlandırılmaktan mutluyuz. Tchibo olarak, global kurum değerlerimizde müşteri odaklılık ilk sırada geliyor. Gerek ürün kalitemizle gerek satış sonrası desteğimizle tüm kanallarda müşteri memnuniyeti yaratmaya ve bunu sürdürülebilir kılmaya özen gösteriyoruz. Gösterdiğimiz performansın ardarda dört senedir ödüle layık bulunması memnuniyet verici. Farklı perakende modelimiz ve 70 yılı aşan kahve uzmanlığımızla gerçek kahve lezzetini daha çok tüketiciye ulaştırmak ve en iyi müşteri deneyimini yaşatmak için çalışmaya devam edeceğiz,” dedi.