• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
CarrefourSA, kadın girişimcilere desteğini sürdürüyor

CarrefourSA, kadın girişimcilere desteğini sürdürüyor

editor by editor
03/10/2022
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

 

Bundan 13 yıl önce Selda Tokat’ın girişimi ve CarrefourSA’nın desteğiyle hayata geçen Sava, bugün yılda 3 milyon şişelik satış rakamına ulaşmayı başardı. CarrefourSA Kategori Genel Müdür Yardımcısı Murat Dinçer, “Lider bir markanın yaratılma sürecinde, bir kadın girişimciyi desteklemekten, onun başarısına katkıda bulunmaktan gurur duyuyoruz. Bu gururu önümüzdeki yıllarda daha çok sayıda kadın girişimcimizle yapacağımız iş birlikleriyle katlayarak artırmak en önemli misyonlarımızdan biri,” dedi.

Türkiye’nin her yerinde 500 öz markalı ürünü tüketicilerle buluşturduklarını söyleyen CarrefourSA Kategori Genel Müdür Yardımcısı Murat Dinçer,” CarrefourSA olarak yerli ürün ve yerli tarımı desteklemeyi bir sorumluluk olarak görüyoruz. Coğrafi işaretli ürünleri bünyemize alarak hem yerel hem yerel çeşitliliği koruyoruz hem de üretimin devamlılığını sağlayarak küçük çiftçinin ürünlerinin markalaşmasını sağlıyoruz.  Şu anda toplam satışlarımızın yüzde 15’ini öz markalı ürün satışlarından elde ediyoruz. Gelecek 3 yılda bu oranı %25’e çıkarmayı planlıyoruz,” dedi.

Sava markasının, CarrefourSA’nın kadın üreticilere ve girişimcileri verdiği desteğin en güzel örneklerinden biri olduğunun altını çizen Murat Dinçer, “2009 yılında, Denizli’nin Güney ilçesinde, Selda Tokat’ın “kaliteli ürünü doğru fiyata, geniş kitlelere ulaştırma” hayaliyle başlayan yolculuk bugün 13’üncü yılında. Yüzlerce çiftçi, üzümünü sadece Sava için üretirken; Sava, CarrefourSA çatısı altında Türkiye’nin her yerinde tüketiciyle buluşuyor. Sava sadece bizim değil tüm Türkiye’nin markası. 2009 yılından bu yana satışına başladığımız Sava markamızla bugün 3 milyona yakın şişe satışı gerçekleştiriyoruz. İlk etapta sadece yurt içi pazara hitap eden Sava, bugün geldiği noktada bir ihracat ürünü olarak Türk girişimcisinin, Türk tarımının, Türk marka vizyonunun yurt dışında da öncülüğünü yapmaya başladı.  Bugün KKTC ile başlayan yolculuğun önümüzdeki dönemde yeni pazarlarla devam etmesi için çalışmalarımız ve desteklerimiz devam ediyor,” ifadelerini kullandı.

Pamukkale Şarapları ve Selda Tokat ile gerçekleştirdikleri iş birliğinin, kadın girişimciler başta olmak üzere Türkiye’de markalaşma yolculuğuna çıkan herkes için bir ilham kaynağı olduğuna inandıklarını sözlerine ekleyen Murat Dinçer şöyle devam etti: “Kadın girişimcilerimizin ve üreticilerimizin sayısı her geçen gün artıyor. Bu yüzden önümüzdeki yıllarda da, kadın girişimcilerimizle yapacağız yeni iş birlikleriyle, ülkemizin iktisadi ve toplumsal kalkınmasına katkıda bulunmak en büyük önceliklerimizden bir tanesi. Öte yandan, önümüzdeki süreçte büyüme planlarımızın içinde öz marka ürünleri kategorimiz ayrı bir öneme sahip.  Tüm bu süreçte kadın üreticilerimiz ve kadın girişimcilerimiz bizim önceliğimiz olacak. Onlarla, aynı Sava’da olduğu gibi yepyeni ve ilham veren başarı hikayeleri yazacağız.”

Denizli’de hayata geçirdiği girişimle bölgede hem yerel üretimi hem de istihdamı canlandıran Selda Tokat, “Bu hayali gerçekleştirmek için 2009 yılında CarrefourSA ile yollarımız kesişti. CarrefourSA’nın desteğiyle hemen çalışmalara koyulduk. CarrefourSA raflarında tüketicisiyle buluşan Sava, 10 yılı aşkın süreçte keyifli bir büyüme yolculuğu yaşadı. Her geçen yıl artan satışlarla ailemiz giderek büyüdü. Sava, 2014 yılından bu yana uluslararası arenada da toplam 12 ödülle başarısını sürdürmeye devam ediyor. Sava’nın başarısı kadar doğduğu topraklar olan Güney ilçesine katkısı da benim için büyük bir gurur. Sava aslında bir anlamda Güney’in üzümünü değerlendiren bir proje. Güney çiftçisi üzümünü Sava sevenlere sunuyor. Tüm bu başarıda başından itibaren markayı sahiplenen CarrefourSA’nın payı büyük,” dedi.

Tags: #ambalaj#CarrefourSA#çeşitlilik#destek#gida#gidahaberleri#markalaşma#Sava#şişe#tarim#üretici#üretim#ürüncesitliligi#üzün#yerel#yerelüretim#yerlitarım
Previous Post

Kamerun’la 7 milyon dolarlık ticaret anlaşması imzalandı

Next Post

Eker’in yardımseverlik koşusuna birçok büyük marka destek verdi

editor

editor

Related Posts

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü
Haberler

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü

by fdturkey
21/05/2025
bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı
Haberler

bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı

by fdturkey
21/05/2025
BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”
Haberler

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

by fdturkey
20/05/2025
Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi
Haberler

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

by fdturkey
20/05/2025
%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor
Haberler

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

by fdturkey
20/05/2025
Next Post
Eker’in yardımseverlik koşusuna birçok büyük marka destek verdi

Eker’in yardımseverlik koşusuna birçok büyük marka destek verdi

FANUC, SCARA robotlardan oluşan ürün portföyüne iki yeni model daha ekledi

FANUC, SCARA robotlardan oluşan ürün portföyüne iki yeni model daha ekledi

Mentos, sakız üretimine başladı

Mentos, sakız üretimine başladı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved