2019 yılında pazara giriş yapan Obsesso’nun yoğun kıvam ve lezzetiyle tüketicisine keyifli bir soğuk kahve deneyimi sunduğunu söyleyen DİMES Yurtiçi Pazarlama Grup Müdürü Burcu Karadayı Gülşen, “Tüketicilerimizin genç, havalı ve keyif veren bir marka olarak tanımladığı Obsesso’nun sunduğu keyif, ürünümüz soğuk ve yavaş içildiğinde daha da zenginleşiyor. Yeni reklam kampanyamız da hızlı yaşam temposunun, hayatın keyfini çıkartmaya engel olduğu iç görüsü üzerine kurulu. OBSESSO ile tüketicilerimize sunduğumuz ve yeni lezzetlerimizle sürekli geliştirdiğimiz keyfin tadına, soğuk ve yavaş içimle varılması mesajını, kendimize özgü anlatım dilimizle veriyoruz,” dedi.
Obsesso’nun DİMES Ar-Ge gücü imzasını taşıdığını ifade eden Burcu Karadayı Gülşen, “Tüketicilerimizin farklı damak tatlarına hitap eden Latte, Mocha, Black Şekersiz, Coconut latte, Caramel Macchiato lezzetlerimizin yanı sıra Ar-Ge gücümüzle her yıl yeni lezzetleri tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Kampanyamızın ilk reklam filminde ana ürünümüz, farklılaşan ve tüketicilerin çok beğendiği lezzetimiz White Chocolate Mocha oldu. Diğer lezzetli ürünlerimizi tanıtacağımız farklı reklamlarımız da çok yakında ekranlara gelecek. Bu yıl, tüketicilerin beğenisine sunduğumuz, çalkalayınca yumuşacık bir köpük elde edilen, köpük keyfi uzun süre devam eden yepyeni ürünümüz cappuccinoyu da çok yakında reklamlarda göreceğiz,” şeklinde konuştu.
Obsesso’nun 2019 yılında girdiği ve ağırlıklı ithal ürünlerden oluşan soğuk kahve pazarında yerli bir marka olarak güçlü bir konum edindiğini de sözlerine ekleyen Burcu Karadayı Gülşen, “Marka bilinirliğimiz, 3 yılda yüzde 72’ye ulaştı ve pazarda ikinciliğe oturduk. 2021 yılında litre bazında yüzde 62 büyüyen soğuk kahve pazarında OBSESSO yüzde 78 büyüme kaydetti,” dedi.