• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Fi Global, uluslararası yiyecek ve içecek malzemeleri endüstrisini yeniden bir araya getiriyor

Fi Global, uluslararası yiyecek ve içecek malzemeleri endüstrisini yeniden bir araya getiriyor

editor by editor
26/07/2022
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Bu yıl, Fi Global bir kez daha uluslararası içerik alıcılarını ve tedarikçilerini bir araya getirmek, bir dizi çevrimiçi ve yüz yüze etkinlik aracılığıyla yiyecek-içecek topluluğunu birbirine bağlamak için sahneye çıkacak.

Yıl boyunca Amerika, Asya ve EMEA’da 11 canlı etkinlikle dünyanın dört bir yanından katılımcıları ağırlanacak. Bu etkinlikler, bitki bazlı ürünler için sürekli büyüyen küresel trend de dahil olmak üzere endüstrinin en sıcak konularını kapsayacak.

Fi & Hi Europe bu yıl da dijital olarak etkinleştirilmiş bir etkinlik olarak sahne alacak. Çevrimiçi gösteri, katılımcılara her iki dünyanın en iyilerini, bağlantı ve yenilikler için sayısız fırsat sunan yüz yüze etkinlikle birlikte sunulacak. Yüz yüze etkinlik ilk kez Paris şehir merkezindeki Paris Expo Porte de Versailles’de gerçekleştirilecek.

Çevrimiçi içerik açısından, bu yılın yeni Fi Web Semineri Serisi, protein, süt ürünleri ve süt ürünleri alternatiflerinden, atıştırmalıklar ve fırın, bitki bazlı ürünlere ve içeceklere kadar giderek daha popüler hale gelen pazar segmentlerine odaklanıyor. Bu ücretsiz oturumlar, en son trendlere, sektör raporlarına, düşünce liderleriyle röportajlara ve çok daha fazlasına yer veriyor.

Fi Global portföyünün bir diğer önemli özelliği, yiyecek ve içecek alıcılarının tedarikçileri bulabileceği ve çevrimiçi iş yapabileceği, küresel gıda bileşenleri endüstrisinde lider gıda bileşenleri pazarı ve rehberi olan pazar yeri çözümüdür.

Fi Global’in pazarlama hizmetleri, içerik tedarikçilerinin ölçülebilir yatırım getirisi ile etkili dijital pazarlama çözümleri aracılığıyla çevrimiçi performanslarını artırmalarına yardımcı olur. Gıda bileşenleri tedarikçilerinin müşteri adayı yaratma, marka bilinirliği ve düşünce liderliği gibi özel iş hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olur.

Fi Global Marka Direktörü Julien Bonvallet şunları söylüyor: “Tüm tekliflerimiz, gıda bileşenleri alıcılarının ve satıcılarının bağlantı kurmak, öğrenmek ve daha iyi iş yapmak için bir araya gelmelerine olanak tanıyor. Küresel gıda bileşenleri topluluğu içindeki yakın iş birliğinin, refahı, sağlığı ve çevreyi olumlu yönde etkileme gücüne sahip olduğuna inanıyoruz.”

Tags: #Amerika#Asya#bitkibazlı#EMEA#fuar#fuarcılık#fuarcılıksektörü#fuarhaberleri#icecek#katılım#marka#pazar#protein#sut#suturunleri#tedarik#tedarikagı#tedarikci#tedarikzinciri#urun#ürüncesitliligi#yatırım#yiyecekfieuropefiglobalParis
Previous Post

Tat Gıda, Avrupa Birliği’nden Ar-Ge desteği almaya hak kazandı

Next Post

Obsesso, farklı soğuk kahve çeşitlerini tüketiciyle buluşturmaya devam ediyor

editor

editor

Related Posts

Kerevitaş Ar-Ge merkezi, SAFER projesi kapanış toplantısında sektörle bir araya geldi
Haberler

Kerevitaş Ar-Ge merkezi, SAFER projesi kapanış toplantısında sektörle bir araya geldi

by fdturkey
15/05/2025
Sarelle gofret ailesine iki yeni lezzet
Haberler

Sarelle gofret ailesine iki yeni lezzet

by fdturkey
15/05/2025
Elite Naturel, The Saudi Food Show 2025’te Doğal Ürünleriyle Dikkat Çekti
Haberler

Elite Naturel, The Saudi Food Show 2025’te Doğal Ürünleriyle Dikkat Çekti

by fdturkey
15/05/2025
Sukkar Şeker’den 400 Milyon TL’lik İkinci Sukuk İhracı
Haberler

Sukkar Şeker’den 400 Milyon TL’lik İkinci Sukuk İhracı

by fdturkey
15/05/2025
Kızılay Nova: Sağlıkta Yerli ve Milli Dönüşüm Başladı
Haberler

Kızılay Nova: Sağlıkta Yerli ve Milli Dönüşüm Başladı

by fdturkey
15/05/2025
Next Post
Obsesso, farklı soğuk kahve çeşitlerini tüketiciyle buluşturmaya devam ediyor

Obsesso, farklı soğuk kahve çeşitlerini tüketiciyle buluşturmaya devam ediyor

PepsiCo Europe, sürdürülebilirlik çözümleri sunmak için dijital start-up’ları destekliyor

PepsiCo Europe, sürdürülebilirlik çözümleri sunmak için dijital start-up'ları destekliyor

Akbank, 2022’nin ilk yarısında 639 milyar TL kredi desteği sağlayacak

Akbank, 2022’nin ilk yarısında 639 milyar TL kredi desteği sağlayacak

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved