Balparmak, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ve Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun (DPİP) destek verdiği Brandverse Awards’ta “Toplumsal Dayanışma Projeleri” kategorisinde gümüş ödülün sahibi oldu. Brandverse Awards’un kazananları 30 Haziran Perşembe günü Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirilen ödül töreni ile açıklandı.
Balparmak, geçen yıl Türkiye’nin birçok şehrinde yaşanan orman yangınları ve sonrasında zarar gören arıcılar ve bölge halkının ihtiyaçlarının karşılanması, çam balının değerinin kamuoyuna duyurulması için yaptığı çalışmalarla Brandverse Awards’ta “Toplumsal Dayanışma Projeleri” kategorisinde gümüş ödüle layık görüldü.
Konuya ilişkin bir değerlendirmede bulunan Balparmak Yönetim Kurulu Başkanı Özen Altıparmak, “Geçen yıl yaşanan orman yangınlarında bölge halkı ve arıcılar büyük zarar gördü. Biz de Balparmak olarak ekosistemin aldığı ağır hasarı, arı kayıplarını, bölgedeki arıcıların zararlarını ve çam balının değerini kamuoyuna duyurmak için çaba gösterdik. Öncelikle Balparmak çalışanlarımızdan oluşan gönüllü ekiplerimiz ile temel yardım malzemeleri kapsamında yerinde destek sağladık. Ayrıca ziyaret ettiğimiz köylerde zarar gören yöre arıcılarımızın ihtiyaçlarını belirledik, ardından maddi destek paketimizi devreye aldık. Bununla birlikte arıcılarımızın genel ihtiyaçları için de destek planımızı hayata geçirdik. Dün olduğu gibi yarın da arıcılık mesleğinin ve arı ürünlerinin sürdürülebilirliği için arıcılarımızın yanında olacağız,” dedi.