Yapay zeka tabanlı çoklu kanal perakende uygulama yönetimi çözümleri sunan yeni nesil perakende analitiği şirketi REM People, teknolojisini geliştirmeye devam ediyor. Görüntü tanıma teknolojileriyle veri toplama sürecini optimize ederek veri kalitesini zirveye taşıyan REM People, artık markaların ve ürünlerin raftaki ciro paylarını da ortaya koymaya başladı. Şimdiye kadar sadece ürün bulunurlukları ve raf payları ölçülebilirken şimdi markalar ‘rafta kaç ürünüm var’ ve raf değer payımız nedir’ sorularına cevap bulabiliyor.
50’den fazla ülkede perakende analitiği hizmetleri veren REM People, yapay zeka alanında derin öğrenme aşamasında bulunuyor. Kendini yapay zekâ tabanlı perakende analitiği çözümleri üreten bir teknoloji şirketi olarak tanımlayan REM People, dünyada alanında ilk olacak bazı yeni hizmetleri ve ürünleri perakende sektörüne sunuyor.
Bugüne kadar markalar REM People’ın sadece ürün bulunurluklarını ve raf paylarını ölçmesini beklerken artık “Rafta kaç ürünüm var”, “Raftaki ürün portföyümü kaç tekil SKU ile yönetiyorum?” sorularına cevap bulabiliyor.