• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Anuga 2023 kayıda hazır: İlgilenen şirketler, 30 Eylül 2022’ye kadar erken kayıt kampanyasından yararlanabilir

Anuga 2023 kayıda hazır: İlgilenen şirketler, 30 Eylül 2022’ye kadar erken kayıt kampanyasından yararlanabilir

editor by editor
06/06/2022
in Haberler
Reading Time: 3 mins read
A A

Anuga’nın 2021’deki başarılı tekrar başlama edisyonundan sonra 7-11 Ekim 2023 tarihleri arasında düzenlenecek olan dünyanın en büyük yiyecek ve içecek fuarının 2023 etkinliği için başvuru safhası şimdi başlıyor. İlgilenen şirketler, online application for exhibitors adresinde stant alanlarını şimdiden ayırabilir ve 30 Eylül 2022’ye kadar erken rezervasyon yapanlara özel bir indirim alabilirler. İlk yenilikler önceden onaylandı: ev dışı pazar için eski ticaret fuarı ‘Anuga Mutfak Konsepti’ genişletiliyor ve ‘Anuga Ev Dışı’ ismi altında ev dışı tüketimi için gıda maddelerinin, içeceklerin ve yenilikçi gıda dışı tekliflerin tüm yelpazesini kapsayacak.

En büyük uluslararası yiyecek ve içecek fuarı Anuga, ev dışı pazar için ideal tedarik ve yenilik platformu olarak ön plana çıkıyor ve gıda maddeleri, gastronomik sunumun özünü oluşturuyor. Sistem gıda tedarikçileri, ticari tedarikçiler veya büyük zincirler gibi ev dışı pazardan gelen ulusal ve uluslararası toplu tüketiciler, Anuga’nın ana ticari ziyaretçileri olarak gösteriliyor.

Covid pandemisinin ev dışı pazarında oluşturduğu değişiklikler, ‘Anuga Mutfak Konsepti’nin gastronomi bölümünün daha da geliştirildiğinin sebebidir. Bu bölüm, başka hiçbir yerde olmadığı kadar kendini yeniden keşfetti ve teknik yenilik ve çözümler gibi teslimat ve yiyeceği alıp gitme için geleceğe yönelik kavramları geliştirdi. Anuga bunun farkına varıyor ve 2023’te yemek servisi segmentinin tüm yelpazesini içerecek şekilde toplu tedarik, sistem tedarik, ticaret, yemek servisi, teslimat ve paket servis gibi oteller, restoranlar ve gıda tedarik şirketleri (HoReCa) gibi alanlarda Anuga Ev Dışı ticaret fuarını genişletiyor.

Koelnmesse GmbH Operasyon Direktörü Oliver Frese, “Ev dışı pazar için yeni konseptlere ve çözümlere yönelik daha güçlü bir uyumla, sadece pazardaki gelişmeleri değil, aynı zamanda katılımcılarımızın ve ticari hedef kitlemizin ihtiyaçlarını da dikkate alıyoruz. Yiyecek ve içecek için dünyanın önde gelen ticaret fuarı olarak Anuga, restoran sahiplerinin ve tüm ev dışı pazarın dünyanın her yerinden ürünleri ve yeni lezzet deneyimlerini keşfedebileceği ideal ilham ve yenilik platformudur. Bütünsel bir yaklaşım sağlamak için HoReCa, toplu gıda tedariki, yemek servisi ve yemek teslimatı için dijital çözümler gibi gıda olmayan ürünler ve teknik ile yiyecek ve içecek teklifini tamamlıyoruz,” dedi.

Alman Otel ve Restoran Derneği (Alman DEHOGA Derneği) Başkanı ve Anuga’nın endüstri sponsoru Guido Zöllick, “Ev dışı pazar hızlı bir değişim geçiriyor, her zaman yeni trendlerle şekilleniyor ve son derece dinamik. Yeni Anuga Ev dışı fuarı, bu geçişi tarif ediyor ve tamamen revize edilmiş ileriye dönük konseptiyle, çeşitlendirilmiş ve yüksek büyüme gösteren ev dışı pazarda faaliyet gösteren restoran sahipleri, yemek hizmeti şirketleri, yiyecek ve içecek ortakları veya teknik çözüm tedarikçileri ve tüm oyunculara hitap ediyor. Klasik yemek hizmeti ticaretinin ötesinde, odak, fırınlar, gıda perakende satış mağazaları veya dağıtım platformları gibi rakip ticaretlerdeki oyuncular üzerine geliyor. Hepsini bir araya getiren tek şey eldeki zorlukların üstesinden gelmek, süreçleri optimize etmek ve daha fazla talepte bulunan müşterileri ve misafirleri tatmin etmek için yenilikçi teknolojiler, çağdaş hizmet konseptleri ve mutfak fikirleri her zamankinden daha fazla talep görmesini sağlamak. Anuga 2023 burada vitrin, trend belirleyici ve iletişim platformudur. Katılımcıların ve ziyaretçilerin daha da geniş teklif yelpazesinden yararlanacağına inanıyoruz,” açıklamalarında bulundu.

Anuga 2023’te Salon 7’deki Anuga Ev Dışı, restoran sahipleri, otelciler, yemek hizmeti şirketleri, şefler ve tüm ev dışı pazar için her zamankinden daha fazla önemli temas noktası olacak. Dünyanın önde gelen yiyecek ve içecek fuarı, 2021 yılında ‘En İyi Gıda Kurucusu Ödülü’ başlangıç yarışması gibi önemli etkinlikler yanında Gıda Servis Forumu, DEHOGA Lobisinde Güç Kahvaltısı, Hack Genussgarten (Lezzet BAHÇESİ) kapsamında yemek servisi bölümü için çok yönlü bir teklif sunmuştu. Ev dışı pazara yönelik ürünleri olan 2.600’den fazla katılımcı şirket Anuga 2021’de temsil edildi. Apetito, Accor Hotels, Burger King, Chefs Culinar, Compass Group, Hellofresh, Ikea, Intercontinetal, L’ Osteria, LSG Sky Chefs, Maritim Hotels, McDonald’s, Mövenpick, MotelOne, SPC, Starbucks, Steigenberger, Sysco, Tank & Rast, The Ash, TransGourmet, Vapiano ve Yorma’s gibi sektörünün lider markaları ve toplu tüketiciler Anuga’nın ziyaretçileri arasındaydı. Böylece DACH bölgesi ve Avrupa’nın yanı sıra diğer ziyaretçiler arasında olan ABD, Çin, Hindistan ve Brezilya’daki ev dışı pazarlardan da ziyaretçilere ulaşılıyor. Koelnmesse ayrıca gıda hizmeti sektörüne Köln’deki Anuga, Anufood Chia, Thaifex Anuga Asia, Anufood Brezilya, Anufood India ve Alimentec Bogotá’yı kapsayan genel gıda ticaret fuarları ağı aracılığıyla dünyanın en cazip pazarlarına erişimi de sunuyor.

Tags: #abd#AnufoodChia#AnufoodIndia#Brezilya#burgerking#evfuarı#fuar#fuarcılık#fuarcılıksektörü#fuarhaberleri#fuarsektörü#gida#gidafuari#gidateknolojileri#gıdaendüstrisi#gıdamaddeleri#gıdatedarikçileri#iceceksektoru#icecektrendleri#Ikea#McDonald’s#Mövenpick#mutfak#Starbucks#tedarik#tedarikzinciri#ticaretfuarı#yiyecekveicecekanugacinhindistan
Previous Post

Başarılı ve etkileyici: IFFA 2022 beklentileri aştı

Next Post

Türkiye’ye damgasını vuran ilk 500 firma arasında gıdacılar ön plana çıkıyor

editor

editor

Related Posts

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü
Haberler

Metro Chef Acı Biber İplikleri’ne PLMA’den Mükemmellik Ödülü

by fdturkey
21/05/2025
bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı
Haberler

bizz@kampüs’te 1108 takım Ülker Caramio için yarıştı

by fdturkey
21/05/2025
BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”
Haberler

BİTKİDEN: “Ambalajsız ve kontrolsüz ürünler ciddi sağlık riski taşıyor”

by fdturkey
20/05/2025
Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi
Haberler

Cipso’nun ikinci reklam filmi ‘Bahane arama, Cipsse Cipso!’ sloganıyla ses getirdi

by fdturkey
20/05/2025
%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor
Haberler

%67 artan hazır gıda harcamaları, pratik ve lezzetli ürünlere talebi arttırıyor

by fdturkey
20/05/2025
Next Post
Türkiye’ye damgasını vuran ilk 500 firma arasında gıdacılar ön plana çıkıyor

Türkiye’ye damgasını vuran ilk 500 firma arasında gıdacılar ön plana çıkıyor

EuroFresh pişirmeye ve servise hazır yeni ürünlerini piyasaya sürdü

EuroFresh pişirmeye ve servise hazır yeni ürünlerini piyasaya sürdü

Beypazarı Uluslararası Üstün Lezzet Ödülü’nün sahibi oldu

Beypazarı Uluslararası Üstün Lezzet Ödülü'nün sahibi oldu

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved