Firmanın en sevilen ürünlerini tek bir pakette topladığı HARIBO Starmix, içerisinde altın ayıcık, kola, yumurta, yüzük ve kalpten oluşan favori ürünlere yer veriyor. 2021 yılında yapılan relansman kampanyası sonucunda elde edilen verilere göre markanın, bir önceki yılın aynı dönemine oranla iki katından fazla satış hacmine ulaştığı açıklandı.
“Daha çok tüketiciye ulaşmayı hedefliyoruz”
HARIBO Türkiye ve MENA Pazarlama Direktörü Tamer Karabay konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “HARIBO Starmix özelinde yıl boyunca gerçekleştirdiğimiz yoğun pazarlama ve iletişim kampanyaları ile tüketicinin dikkatini çekmeyi başardık; geçtiğimiz yıla oranla ürün özelinde satışlarımızı yüzde 135 oranında arttırdık. Marka olarak iletişim ve pazarlama stratejilerimizi belirlerken her zaman tüketicilerimizle kurduğumuz duygusal bağı merkezimize alıyoruz. Amacımız; daima onların yüzlerinde çocuksu bir mutluluk oluşturabilmek. Starmix ürünümüz özelinde 2021 yılında hayata geçirdiğimiz reklam filmi ve satış kampanyası da o mutluluğu pekiştirerek tüketicilerimizin mutlu HARIBO anları yaşamasına vesile oldu,” şeklinde konuştu. Firma yaptığı çalışmalar sonucunda 2022 yılında marka gücünü arttırarak daha çok tüketiciye ulaşmayı hedeflediklerini belirtti.
Nielsen’in Mart – Ağustos 2020 ve Mart – Ağustos 2021 satış verileri esas alınmıştır.
Global Brandtracking 2020 Raporu’na göre.
Nielsen’in Nisan 2020 – Nisan 2021 arası yumuşak şeker kategorisi, ciro pazar payı verileri esas alınmıştır.