Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen Kristal Elma Yarışması’nın bu yılki kazananları açıklandı. Balparmak’ın iyi yaşamı destekleyen arı ürünleri markası Apitera için çekilen reklam filmleri, Kristal Elma Yarışması’nda 8 ödüle birden layık görüldü.
Çekimler 16 saat sürdü
Balparmak Apitera, online film ve yiyecekler kategorisinde Kristal Elma’nın sahibi olurken, Arı Alfabesi projesi ile dijital büyük ödülü’nün sahibi oldu. Ayrıca dijital, sosyal medya ve aktivasyon markalı içerik kategorisinde bronz, uygulamada mükemmellik,yapım ve yönetim kategorisinde en iyi reklam filmi yönetmeni jüri özel ödülü kazandı.Yönetmenliğini Ali Göral’ın üstlendiği, arıların propolis yapma anlarını içeren bir reklam filmleri ortaya kondu. Göral,özel çekim teknikleri kullanılarak hazırlanan reklam filmlerinin sadece kovan içi makro çekimleri 16 saat sürdüğünü belirtti.