• Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
  • English
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Food Turkey
No Result
View All Result
Aromalı süt pazarı ılımlı büyüme sergiliyor

Aromalı süt pazarı ılımlı büyüme sergiliyor

IMARC Group'un “Aromalı Süt Pazarı Büyümesi: Küresel Endüstri Eğilimleri, Pay, Boyut, Fırsat ve Tahmin 2021-2026” başlıklı son raporuna göre, küresel aromalı süt pazarı 2015-2020 döneminde ılımlı bir büyüme sergiledi.

editor by editor
26/10/2021
in Haberler
Reading Time: 2 mins read
A A

Aromalı süt, geleneksel süt ürünlerinden daha uzun raf ömrüne sahip şekerli bir süt içeceği anlamına geliyor. Süt, şeker, tatlandırıcılar, koruyucular, gıda boyaları ve mango, vanilya, çikolata, kahve ve karamela gibi çok sayıda yapay veya doğal aromadan oluşuyor. Pastörize edilmiş, soğutulmuş bir ürün veya ultra yüksek sıcaklık (UHT) ile işlenmiş aromalı varyant olarak yaygın olarak bulunuyor. Aromalı süt; Niasin, kalsiyum, potasyum, fosfor, protein, riboflavin ve A, D ve B12 vitaminleri gibi temel besinler açısından zengindir. Özellikle çocuklar arasında yaygın olarak popülerlik kazanması sebebiyle çekici bir tat ile kullanımı uygun ve karakterizedir.

Pazar, öncelikle tüketiciler arasında artan sağlık bilinci tarafından yönlendiriliyor. Aromalı sütün düzenli tüketiminin sunduğu sayısız sağlık yararı ve içinde bulunan sınırlı şeker konsantrasyonu, alımını kolaylaştırdı. Düşük kalorili tatlandırıcılara sahip çok sayıda çeşit de piyasada mevcut ve tüketiciler arasında yaygın olarak tercih ediliyor. Bunun dışında, artan harcanabilir gelirler ve değişen yaşam tarzı tercihleri ile desteklenen bireylerin öncülüğünde hareket halinde yaşam tarzının yükselen trendi, hazır içecek tüketiminin artmasına sebep oldu. Tüketiciler arasında sağlıklı beslenmenin önemine ilişkin artan farkındalık, onları yüksek kalorili ve gazlı alkolsüz içecekleri organik aromalı süt çeşitleriyle değiştirmeye yöneltti ve bu da pazar için olumlu bir görünüm oluşturuyor. Laktozsuz aromalı sütün pazara girişi, büyümeyi teşvik eden bir diğer önemli faktör olarak hareket ediyor. Bunun, üretim teknolojisindeki gelişmeler ve soğutulmuş süt ürünlerine artan talebin yanı sıra pazarı daha da ileriye götürmesi bekleniyor. İleriye dönük olarak, IMARC Group, pazarın 2026 yılına kadar 69,7 Milyar ABD Doları değerine ulaşmasını ve tahmin döneminde (2021-2026) ılımlı bir büyüme sergilemesini bekliyor.

Tags: #arastirma#aromalisut#gidahaber#gidasektoru#icecek#milk#pazarraporu#sutihracati#suturunleri #foodanddrink
Previous Post

Orkide, yeni ürünlerinin dış pazar lansmanını Anuga’da yaptı

Next Post

Gıda sektörü için 2022’in ilk 10 trendi

editor

editor

Related Posts

TÜGİS, Tüketicileri Küflü Gıdalardaki Tehlikeye Karşı Uyardı
Haberler

TÜGİS, Tüketicileri Küflü Gıdalardaki Tehlikeye Karşı Uyardı

by fdturkey
07/05/2025
McVitie’s Çikolatalı Digestives 100. Yılında Muhteşem Kutlamalarıyla Dünya Sahnesinde
Haberler

McVitie’s Çikolatalı Digestives 100. Yılında Muhteşem Kutlamalarıyla Dünya Sahnesinde

by fdturkey
07/05/2025
Alfa Laval, Expoliva 2025’te büyük kapasiteli zeytinyağı üretimi sistemini tanıtacak
Haberler

Alfa Laval, Expoliva 2025’te büyük kapasiteli zeytinyağı üretimi sistemini tanıtacak

by fdturkey
07/05/2025
Haberler

Doğal İçerikli Ürün Tercih Edenler İçin Yeni Bir Seçenek: Keçiboynuzu Unu

by fdturkey
07/05/2025
İçim Süt, 2024 İstanbul İhracat Şampiyonu oldu
Haberler

İçim Süt, 2024 İstanbul İhracat Şampiyonu oldu

by fdturkey
02/05/2025
Next Post
Gıda sektörü için 2022’in ilk 10 trendi

Gıda sektörü için 2022’in ilk 10 trendi

Radiance, gıda ve tütün sektörü için benzersiz aromalar üretiyor

Radiance, gıda ve tütün sektörü için benzersiz aromalar üretiyor

SIAL Paris 2022 – Geri sayım başladı

SIAL Paris 2022 – Geri sayım başladı

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ONLINE MAGAZINE

The Latest Video News

Newsletter

  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın
Call us: +90 212 454 22 22

© Copyright 2025, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Hakkımızda
  • Haberler
  • Medya Kit
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
  • Bize Ulaşın

© Copyright 2025, All Rights Reserved