Filiz, yıl içinde itibarını en çok arttıran markaların ödüllendirildiği The One Awards’ta gıda kategorisinde “Yılın En İtibarlısı” seçildi. Türkiye genelinde yapılan ve 53 kategoride en iyilerin belirlendiği araştırma iki aşamada gerçekleşti. 19 farklı başlıkta en iyi skoru alan markalar liderliği göğüsledi.
12 ilde bin 200 kişiyle görüşülerek gerçekleştirilen araştırma sonucunda bu unvanı almaya kazanan markalar, online olarak gerçekleştirilen törende ödüllendirildi.
Filiz, 2019 yılından beri Anadolu’nun dört bir yanında çiftçilerin özenle yetiştirdiği en kaliteli buğdayları yeni özel harmanda buluşturarak üretim yapıyor. Marka, geçtiğimiz yıl makarna sektöründe bir ilki gerçekleştirerek, “yüzde 100 Türk buğdayı ile üretim” taahhüdü vermeye başlamıştı.
Barilla Gıda Filiz’den Sorumlu Pazarlama Müdürü Gökçe Uysal, “Pandemi sürecinin devam ettiği böyle bir dönemde ‘Yılın En İtibarlı Gıda Markası’ ödülüne layık görülmek bizi çok mutlu etti. Filiz olarak, iki sene önce çıktığımız özel buğday harmanı yolculuğumuz ardından son zamanlarda yaşamsal önemini bir kez daha hatırlatan tarımsal üretim ve bu alanın olmazsa olmazı çiftçilerimiz için girişimlerimizi yoğunlaştırdık. Bunların sonucunda yüzde 100 Türk buğdayıyla üretim taahhüdü veren ilk marka olduk. Bu çabaların karşılığını almak bizim için çok sevindirici ve gurur verici,” dedi.